søndag 21. oktober 2012

Mine favoritter

... Kremmerhus favoritter for øyeblikket.
(eller noen av de har jeg vel ønsket meg en stund nå hihi)
 
Solveig Marie med den søte bloggen sin,
har nemlig en utfordring denne mnd om
 å vise dine favoritter fra Kremmerhuset.
Sleng deg på du også!
 
***
 
Over til noe ikke fullt så spennende
så har jeg hatt 4 dager med feber, svetting
ligget som et slakt og hatt en senkning på 180.
Men nå er jeg oppe og går igjen, deilig ;D
I morra kommer resten av bildene til
rommet til Sander, og det malte gulvet.
 
- Heidi -
 


1 kommentar:

  1. Så herlig utfordring,må ta meg en titt... ser vi har mange felles favoritter ☺ Finfin ny uke til deg...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D