torsdag 3. mai 2012

Motlys

Bloggen Øyeblikk, har en ny utfordring.
Denne gangen er det tema Motlys.

   
Så da hiver jeg meg på denne gangen også,
med dette bildet.



Dette bilde er tatt spesielt til denne konkurransen...wee
Dagen var 1.mai og knallvær,
jeg og barna var på besøk hos mamma på campingen.
Alltid digg med sol og camping!
Så her ligger jeg med bena i været og krampe i leggen,
bare for å få til et bra bilde hehe.
Og jammen ble det ikke så vært.
Fargen på himmelen ble så klar at jeg ikke redigerte bildet,
jeg bare beskjærte det.


Må legge til at Malin gjorde akkurat det samme,
da måtte jeg le. "Se mamma, ta bilde"

(Dette bilde er ikke med i konkurransen)





Gå inn å se på de andre fine bidragene også!






- Heidi -

4 kommentarer:

  1. Så stilig bildet da! Også gromme Malin ;)
    Ligner på campingen vi var på ferie på i fjor sommer....utenfor Tønsberg!?
    Ha en fin fredag og helg =)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Superstilig!! Et annerledes, morsomt bilde. Love it.

    SvarSlett
  3. Herlikt bilde...

    Lykke til...Ha en fin kveld..

    Britt.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D