tirsdag 24. april 2012

French macrones....

....eller franske makroner på godt norsk.
Jeg og Malin prøvde oss på litt baking i dag også.
Denne gangen på makroner.


For å si det sånn....
det ble ikke så perfekt som det ser ut som...hehe
Forfi jeg byttet nemlig ut mandler/mandelmel med vanlig hvetemel,
det blei ikke så veldig bra.
De ble seige i bånn og sprø utenpå,
men fordi det ble store hulrom inni knakk flesteparten
når jeg skulle ta de av bakepapiret...søren
Øvelse gjør mester, er det noen som sier...
men vet ikke helt med meg og makroner =P

Knall tirsdag til deg!

- Heidi -


3 kommentarer:

  1. Synes de så både gode og flotte ut jeg :) Har aldri prøvd å bake slike selv, men har veldig lyst til å teste det ut. De smaker jo så godt. ;)

    klem Jane

    SvarSlett
  2. Synes de ble perfekt. Kunn ehatt de på snopebordet i bryllupet =)

    SvarSlett
  3. Syntes de ser flott ut:) Har du oppskrift? Er de vanskelige å lage? Lyst til å prøve meg å det selv en dag:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D