tirsdag 13. mars 2012

Urørt...

... det er bloggen min!
Den er ikke helt ny, men har gjemt seg litt det skjulte,
helt til noen nysjerrige tittere fant den lille bloggen min ;D
Først det siste halve året har jeg fått flere lesere,
noe jeg synes er veldig koselig.

Så jeg hiver meg på Nib sin URØRT,
og håper jeg blir plukket ut
som en av de som får vist frem bloggen sin.

Tror dette er mitt favoritt bildet...

Hvorfor?
Fordi det rett å slett er meg!
Og jeg brukte det i Nib sin mars utfordring, Here I am.
Laget meg også en ny header med utgangpunktet i dette bildet.

Ha en knall uke!

- Heidi -

4 kommentarer:

  1. Elsker de duse fargene! :) Nydelig bilde!
    Stikk innom meg i morgen hvis du vil, kommer med en GiveAway med fiiine premier ;)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig ro i bildet ditt, likte det veldig godt!

    SvarSlett
  3. Hei og god kveld!

    For en flott header du har laget deg! :)
    Flott og koselig bilde,
    lykke til i konkurransen,
    klem Ragnhild :))

    SvarSlett
  4. Kjempefint bilde:)

    Likte godt bloggen din, legger meg til som følger:)

    Klem Monica

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D