lørdag 19. november 2011

Mnd for mnd

Jeg synes det er litt morro å se hvordan magen vokser når man er gravid, så jeg satt sammen en liten kollage av hvordan min forandrer seg.
Jeg tror nesten magen min er nesten like stor nå, som det den var en uke før termin forrige gang.


Vi har ombestemt oss når det gjelder navn.
Guttenavn er SÅ mye vanskeligere enn jentenavn synes vi,
men vi endte opp med Sander.
Det ligger en liten Sander i magen.
Malin og Sander, det klinger ;)

Jeg har forresten lagt ut noen julekort for salg i bloggbutikken min.
Stikk innom.





<3 Tusen takk for de fine kommentarene <3
Snart natta for meg,
ha en flott dag i morgen.

<3 Heidi <3

3 kommentarer:

  1. Så fin du er!
    Mlin og Sander er fint sammen ja!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så gøy kollage :)
    Er utrolig så fort tiden går nå :)
    Sander var et veldig fint navnevalg:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Så vakker gravidmage du har :)Skulle ønske jeg hadde like fin mage når jeg var gravid. Desverre så jeg mer ut som en oppblåsbar vannmelon.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D