mandag 18. juli 2011

Forandringer er....

er som energi for sjelen.
I hvertfall for oss som elsker interiør, og sånn generelt ellers ;)

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle prøve hyllen jeg hadde på hobbyrommet ut i spisestuen og legge ut bilder hvis det ble bra.
Så bilder ble det, det ble kjempe fint. Akkurat som alt ble mye større, ååå som jeg elsker lyst nå.









Også har jeg sprayet vasene mine hvite, det ble kjempe lekkert.
Jeg var litt i tvil først om jeg skulle spraye de, siden jeg synes den mørkerøde fargen var fin. Men ettersom jeg ikke har noe annet rødt i leiligheten, så valgte jeg å spraye de.

Hva synes du?
Synes du forandringer er deilig?

Ps. det kommer snart en liten sommer give away hos meg, med blant annet en lik sparegris som et tidligere innlegg. Følg med :D

Ha en strålende dag videre!




3 kommentarer:

  1. Det ble superlekkert, og de hvite vasene ble enda mer dekorative i hvitt, synes jeg. Elsker hvitt! Det er så reint og lyst og luftig og englete, hehe. Ja, du skjønner sikkert hva jeg mener:) Give away liker jeg. Har du hivd deg på min? Er i gang nå, trekning i slutten av juli. Ha en toppers kveld! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint Heidi.. Ble en helt annen del av rommet. KLem

    SvarSlett
  3. luftig og ikke minst lysere!!! Kjempefint ble det!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D