mandag 6. juni 2011

Ting på planen

Hei på dere :D
Det har blitt lite blogging denne uken. Det er rett og slett fordi det har vært så varmt og fint vær, og da er det en den som frister å gjøre istedet. Jeg har satt sammen en mini-kollage av det jeg driver med for øyeblikket.



Det går for tiden i å plante og ordne på verandaen, som de fleste gjør på denne tiden.
 Og man får så lyst til å kjøpe og gjøre mye nytt.
Jeg tror faktisk ikke jeg skal male hyllen på verandaen allikevel. Etter at den har stått den en uke ser jeg det at den ikke hadde passet inn som hvit, siden alt det andre jeg har en brunt og svart. Så da forbir den slik den er litt til. Det er en perfekt plante/gartner hylle.
Jeg fant også et stuebord på en bruktbutikk til 75 kr. Tenkte det var vært et forsøk på å pusse opp istedet for å bruke 1000 kr på et nytt. Jeg har prøvd mye rart med å lage forskjellige bord og blir aldri fornøyd..hehe...
Jeg prøver også å få en helhet i interiøret mitt og kjenner at jeg er der snart :D

Flere bilder av av kollagen kommer snart.

Men nå skal jeg hoppe i loppekassa!
God natt





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D