onsdag 16. februar 2011

Veldig glad

På valentines day fikk jeg kjempe fine roser av samboeren min,
det er ikke så mye som skal til før at jeg blir glad =)
Etter som jeg ikke hadde noen lang vase, brukte jeg en glass flaske og puttet de oppi.
Ble veldig lekkert synes jeg.



I går kveld tok jeg taket som jeg alltid hater, nemlig å vaske flisene på badet.
(Det er helst sikkert ikke bare jeg som ikke liker den jobben)
For nå er montering av dusjen i full gang. Er så spent, men selvfølgelig er drillen tom for strøm.
Endelig kan man ta en dusj uten å bløtlegge hele badet hehe...
Kommer til å legge ut bilde når den er ferdig montert.

Jeg har også forandret litt på utseende på bloggen min, men jeg lurer på hvordan man får layouten til å strekke helt ut på begge sider av skjermen.
Noen som kan hjelpe meg??
Minner også om min give away, bare å henge seg på!

Ha en fin kveld videre!


 

1 kommentar:

  1. Det ble lekkert med roser i en sånn gammeldags flaske;)Lykke til med badet....blir spennende å se ferdig! Ha en fin-fin dag:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D